Kawa w oczywisty sposób dodaje energii. Dziś dla Was zdefiniujemy wzór, który to wyjaśnia. E=MC2, czyli ENERGIA = MLEKO * CAFFE2 Czy to nie było oczywiste? UDOSTĘPNIJ wzór o 1000 zastosowaniach

Kawa,

to dość zajmujące ziarno w skali życia, bo musisz wiedzieć, że:  
  • Człowiek pracujący zawodowo spędza średnio 24 minuty dziennie na przygotowaniu lub podawaniu gorących napojów.
  • Biorąc pod uwagę średnią długość życia, daje to aż 190 bezproduktywnych dni.
  • Dodaj do tego to, ile czasu ucieka jeszcze na wypicie tych napojów?

ZAPOZNAJ SIĘ jaką propozycję mamy dla Ciebie abyś mógł cieszyć się doskonała kawą na co dzień już od 67 groszy za porcję.

A jak wpływa na wątrobę? Najczęstszą spotykaną opinią, jest twierdzenie, że wątroba kawy nie lubi! Otóż wynik i wpływ kawy na ten narząd są zdumiewające.

Informacje dotyczą, jak wpływa na nas kawa: głównie w postaci kawy ziarnistej, zmielonej na świeżo, zaparzonej w ekspresie.

KAWA, pozytywnie wpływa na stan wątroby

Im więcej kawy w naszym menu, tym mniejsza produkcja enzymów, które wywołują stany zapalne i uszkodzenia w tym organie. (dość zbieżne spostrzeżenie z jej wpływem na serce) To twierdzenie naukowcy powiązali i ustalili związek pomiędzy piciem kawy a zdrowiem wątroby. Jak się okazuje ten aromatyczny napój nie tylko chroni przed nowotworami wątroby, ale również zmniejsza ryzyko wystąpienia marskości, zapalenia oraz stłuszczenia tego narządu. A wypijając do 4/5 filiżanek małej czarnej (dziś norma uznawana za dopuszczalną) dziennie, możemy obniżyć ryzyko marskości nawet o 80%! Minimalizuje też ryzyko powstania kamicy żółciowej. A czy kawa, zmniejsza ryzyko wystąpienia niektórych nowotworów? Zdaniem naukowców – Tak! Kawa jest zdrowa nawet w przypadku chorób z którymi ludzkość radzi sobie raczej kiepsko. Zła wiadomość to dość krótka lista nowotworów, za to statystycznie dość często występujących. Naukowcy przeprowadzili szereg badań nad związkiem picia kawy i występowania nowotworów. Okazało się, że regularne picie tego napoju zmniejsza zagrożenie rakiem wątroby, jelita grubego, piersi, prostaty oraz niektórych form nowotworów skóry. To zasługa zawartych w kawie polifenoli i antyoksydantów, które niwelują stany zapalne w organizmie. Każdy stoi przed różnymi wyzwaniami, niektórzy rozjeżdżają je z uśmiechem, a inni po prostu inaczej. Są tacy którzy mają plany, trzymają się wytyczonej drogi punkt po punkcie, a inni słuchają otoczenia, które działa często de-motywująco. Co ma do takiego wywodu kawa? Otóż okazuje się, że nie tak mało, gdyż KAWA, zmniejsza ryzyko depresji Sądzisz, że wpływ kawy na organizm ogranicza się do pobudzenia? Jesteś w błędzie, ponieważ kawa działa na wiele aspektów związanych z naszym zdrowiem zarówno fizycznym, jak i psychicznym. Badania wykazały, że po wypiciu kawy poziom serotoniny i dopaminy – substancji odpowiedzialnych za dobry nastrój – wzrasta. W praktyce oznacza to lepsze samopoczucie, a nawet więcej. Osoby, które lubią espresso, są mniej zagrożone depresją. Naukowcy potwierdzają znany wszystkim miłośnikom kawy fakt, że kubek latte czy cappuccino po prostu uszczęśliwia. Naukowcy z Harvardzkiej Szkoły Medycznej, nie do końca wiedzą czym wytłumaczyć to zjawisko, ale niewątpliwie kofeina w korzystny sposób wpływa na chemię naszego mózgu. Fakt ten potwierdzają badania wskazujące, że kawa bezkofeinowa nie wywołuje podobnego efektu. Zespół z Harvardu analizował przypadki 50.739 kobiet, które nie przejawiały żadnych oznak depresji. Badania trwały od 1996 r. do 2006 r., a ilość spożywanej kofeiny była monitorowana za pomocą specjalnych kwestionariuszy. Wyniki tego eksperymentu były zaskakujące, w ciągu 10 lat stwierdzono 2607 przypadków depresji i jednoznacznie wskazywały, że u kobiet spożywających 4 lub więcej filiżanek kawy dziennie ryzyko depresji spadło o 20%, u kobiet spożywających 2-3 filiżanki ryzyko było mniejsze o 15% w stosunku do pań niepijących kawy lub pijących 1 filiżankę dziennie. Dzieje się tak najprawdopodobniej dzięki kofeinie, która korzystnie wpływa na energetyczność i samopoczucie. Kawa blokuje receptory adenozyny, związku wydzielanego w odpowiedzi na stan zapalny, a specjaliści porównują to do zwiększonej mózgowej produkcji dopaminy – hormonu szczęścia. Jeśli jednym z punktów codziennego Twojego harmonogramu jest jakikolwiek trening to warto wiedzieć, że KAWA, zwiększa wytrzymałość w czasie treningów Osoby, które regularnie ćwiczą, mają kolejny powód, by sięgnąć po kawę. Jeśli zależy ci na wynikach w sporcie, filiżanka małej czarnej powinna zostać twoim najlepszym przyjacielem. Pijąc regularnie kawę, odczuwamy mniejsze zmęczenie podczas wysiłku fizycznego. Kawa powinna więc na stałe zagościć w twoim repertuarze posiłków przed treningiem, ponieważ zwiększa wytrzymałość i sprawia, że nie jesteś aż tak wyczerpany po skończonym treningu. Nawet jak nie stosujesz jej przed porannym joggingiem, bo po prostu dzień zaczynasz od komputera, to i tak KAWA, poprawia krążenie krwi Japońscy badacze udowodnili, że picie kawy zwiększa przepływ krwi w naczyniach krwionośnych nawet o 30%. Jaki ma to wpływ na twoje zdrowie? Dzięki dobremu krążeniu komórki są odpowiednio dotlenione, a to z kolei przekłada się na lepszą wydolność oraz kondycję fizyczną. Dodatkowym atutem będzie działanie kawy zaraz po zwiększonej dawce ruchu otóż KAWA, zmniejsza ból mięśni Trenowałeś intensywnie? Na pewno od czasu do czasu po większym wysiłku zdarzają się u ciebie bolesne zakwasy w mięśniach. Okazuje się, że możesz znacząco zmniejszyć te nieprzyjemne dolegliwości dzięki kawie. Naukowcy z Uniwersytetu w Georgii wykazali, że picie ok. 2-3 filiżanek kawy dziennie zmniejsza ból mięśni prawie o połowę! Takich efektów nie daje nawet przyjmowanie leków przeciwbólowych (wynik aspiryny to 25% a wynik naproksenu w walce z bólem dobija średnio do 30%,) Kofeina nasila działanie środków przeciwbólowych, zwłaszcza aspiryny i paracetamolu. Zawdzięczamy to kwasowości żołądka, która natychmiast wzrasta po wypiciu „czarnego napoju”. Po filiżance kawy żołądek rozpuszcza leki przeciwbólowe ze zwiększoną łatwością. A gdy dołożysz do tego, że  
KAWA, pomaga spalać tłuszcz, to zaczyna powstawać obraz ziarenka doskonałego Czy wiesz, że większość suplementów diety na odchudzanie zawiera kofeinę? To dlatego, że jest to jedna z niewielu naturalnie występujących substancji o udowodnionym działaniu odchudzającym. Naukowcy przeprowadzili wiele badań nad kawą, z których wynika, że jej regularne spożycie może zwiększać tempo przemiany materii nawet o 20% oraz przyspieszać spalanie tłuszczu. Aby wykorzystać te właściwości kawy, musisz jednak przestrzegać kilku zasad. Przede wszystkim, nie dodawaj do napoju cukru, śmietanki i słodkich syropów – to bomby kaloryczne, które na pewno nie pomogą ci w uzyskaniu szczupłej sylwetki. Pamiętaj o tym, by wybierać kawę dobrej jakości. Najlepiej kupować kawę w ziarnach i samodzielnie mielić ją przed zaparzeniem. Rozstrzygnij dylematy. To doskonały moment aby polecić Ci (WEJDŹ TU) nasz artykuł Co lubi kawa. Dowiesz się kilku ciekawych faktów o kawie. Znasz je? I oczywiście jakby mogło być inaczej KAWA, dodaje energii Od oczywistego wpływu dodawania energii zaczniemy następnym razem. Dziś dla Was zdefiniujemy wzór, który to wyjaśnia. E=MC2   czyli, ENERGIA = MLEKO * CAFFE2     Czy to nie było oczywiste?
Ten który uwielbiał kawę i wierzył, że wspomaga ona jego kreatywność, mawiał: „Próbowałem wyrazić pogląd, że kawiarnia to miejsce, w którym człowiek może popaść w ruinę, oszaleć lub popełnić przestępstwo”
Vincent van Gogh

szczęśliwie sławny po śmierci malarz

V. van Gogh nie był mistrzem w ilości wypijanych filiżanek kawy. O nieprawdopodobnych dokonaniach super kawoszy napiszemy następnym razem.

Jeśli te informacje są ciekawe

UDOSTĘPNIJ lub POLUB. DZIĘKUJEMY.

Pozdrawiam

Kawa Po Drodze – Twórcy z EKOITALIApl

zdrowie-przy-kawie-1-kawapodrodze

Pin It on Pinterest

Shares
Share This

UDOSTĘPNIJ

Dziękujemy, że jesteś z nami! :)

Shares
%d bloggers like this:
DZIAŁAMY
Ekspresy serwisujemy Kawa jest dostępna
ZADZWOŃ w KRAKOWIE DOWOZIMY 518 714 615